Producten
Categorieën
  Mandje 0
DUNR167258

Dunlop Zomer autobanden
SP Sport Maxx GT 255/35 R18 94Y XL MO, MERCEDES-BENZ E-Klasse Coupe 207

255/35 R18 94Y XL MO, MERCEDES-BENZ E-Klasse Coupe 207

DUNR167258
Er is nog geen advies toegevoegd Deel je ervaringen! (0)
Voorraad
Bestel nu en we verzenden je Maandag 21 Oktoberinfo
Op dit moment koopt een andere gebruiker dit product
  • Breedte 255
  • Hoogte 35
  • Diameter R18
  • Draagkracht 94
  • Snelheidscategorie Y
  • Runflat Nee
  • Velgrandbescherming Nee
  • E
    B
    68
€ 170,90
-8% € 186,28
zonder BTW: € 140,08Ecotax is inbegrepen en wordt gemarkeerd op de factuur.
Laat het me weten wanneer de prijs daalt!
Levering
FREE Informatie
Herroepingsrecht uiterlijk 14 dagen na levering
Garantie 24 maanden
Beschrijving

Zomer autobanden Dunlop  255/35 R18 94Y XL MO, MERCEDES-BENZ E-Klasse Coupe 207 DUNR167258


Uitzonderlijke grip op droog wegdek voor high performance rijgedrag. Superieure grip op droog wegdek Zeer goede handling Goede stabiliteit op hoge snelheid en in bochten Specifiek velgmontagesysteem.Verstevigt de verbinding tussen de band en de velg voor een nauwkeuriger rijervaring.Net zoals de grip tussen uw hand en het stuur, zorgt het specifieke systeem voor betere controle en uitstekend weggedrag.Voordelen Verbeterd wegcontact, meer stabiliteit en precisie. Silica-Plus rubbersamenstelling. Een rubbersamenstelling uit de motorsport die een hoge mate van grip levert, met name op natte wegen en bij lage temperaturen.Voordelen Ongeëvenaarde rem- en versnellingsprestaties; hoge grip in natte en koude omstandigheden; weinig slijtage. Nanodeeltjes. De rubbersamenstelling van het loopvlak gemengd met nanodeeltjes van race carbon black.Deze nanodeeltjes worden met hars en polymeren gecombineerd voor een uitstekende hechting aan droge en natte wegen.VoordelenOngeëvenaarde grip op droog en nat wegdek, nauwkeurige remprestaties, betere slijtage. Jointless Belt (JLB). Een hybride overlaytechnologie die omtrekvervormingen bij hoge snelheden beperkt.Voordelen Ongeëvenaarde stabiliteit bij hoge snelheid; soepele en gelijkmatige slijtage. Maximum Flange Shield (MFS). Een systeem om de velg te beschermen.Het MFS vormt een rubberprofiel rondom de omtrek van de band, net boven de flank van de band.Hierdoor ontstaat een beschermende bufferzone.Voordelen Beschermt wielen die van dure legeringen zijn gemaakt tegen schuren.Variabele groef/rubber verhouding van het profiel Het asymmetrisch profielontwerp met een variabel negatief profielaandeel biedt een hoge mate van weerstand tegen aquaplaning.Het massieve buitenste schouderblok zorgt voor snelle en storingsvrije afvoer van water en uitstekende stabiliteit in de bochten.Voordelen Hoge weerstand tegen aquaplaning; verbeterd wegcontact; betere stabiliteit en stuurnauwkeurigheid in de bochten. Multi Radius Tread (MRT). MRT-ontwerpen verdelen het loopvlak in de breedte in tien segmenten met een verschillende straal en zijn daardoor nauwkeuriger.Dit leidt tot zeer effectieve drukverdeling op het wegcontactvlak.Het effect is een veel geleidelijker overgang van rechtuit rijden naar bochten, wat leidt tot nauwkeuriger en progressieve reacties.Voordelen Aanzienlijk betere controle onder alle rijomstandigheden; uitstekende handling op nat en droog wegdek; meer controle bij het nemen van bochten. Dubbele silica rubbersamenstelling. Deze rubbersamenstelling verbetert de acceleratieprestaties en zorgt voor weinig slijtage.Voordelen Ongeëvenaarde rem- en versnellingsprestaties; uitstekende handling op zomer- en herfstwegen; hoge grip; bestand tegen slijtage. Asymmetrisch profiel.Een asymmetrisch profiel biedt betere handling en een betere weerstand tegen aquaplaning.De rondlopende centrale rib verbetert de stabiliteit en de precisie.De asymmetrische plaatsing van de groeven verbetert de grip op nat en droog wegdek.Voordelen Verbeterde prestaties op rechte stukken en in de bochten; grotere weerstand tegen aquaplaning. Vlakker loopvlak.De nieuwe generatie Dunlop-banden beschikt over een vlakker loopvlak met een vier tot acht procent groter contactvlak, afhankelijk van maat en type.Een groter contactvlak zorgt voor meer stabiliteit en een verbeterd wegcontact, waardoor de banden sneller en nauwkeuriger reageren.Voordelen Verbeterde stabiliteit en stuurprecisie; minder slijtage in de schouders; uitmuntende stabiliteit en precisie in bochten; uitstekende grip op droog wegdek.

De band is NIEUW eerste keuze en gegarandeerd.
We bieden alleen nieuwe banden aan die meestal niet langer zijn dan 12 maanden. Bandenfabrikanten geven aan dat banden tot 2 jaar oud zijn geclassificeerd als eerste keus. Door het DOT-merkteken aan de zijkant van de band, kunnen de week en het jaar van productie worden verkregen.

De prijs verwijst naar een band.

In sommige gevallen kunnen de verzonden banden hogere snelheden en / of belastingswaarden hebben dan de bestelde banden.
Dans ces cas, les pneus peuvent toujours être installés, cela n'entraînera pas de problèmes techniques ou juridiques du point de vue du code de la route. Le code de la route prévoit la possibilité de monter des pneumatiques ayant une vitesse et / ou un indice de charge plus élevés que ceux spécifiés dans le document d'immatriculation du véhicule / certificat d'immatriculation. Dans le certificat d'immatriculation du véhicule / document d'immatriculation, qui indique les mesures et les indices de charge (minimum) ainsi que la vitesse des pneus pouvant être installés.


Attention: We leveren alleen banden. In het geval dat een velg op de afbeelding wordt weergegeven, moet deze alleen voor representatieve doeleinden worden beschouwd.

Technische fiche

Synthetische gegevens

TypeZomerpneumatiek

FabrikantDunlop

ModelSP Sport Maxx GT

Breedte255

Hoogte35

DiameterR18

Index laden94

SnelheidsindexY

RunflatNee

BeschermrandNee

BrandstofverbruikE

Grip op nat wegdekB

Geluidsemissie (decibel)68

EAN4038526308696

EU-bandenlabel en efficiëntieklasse
Hoe het label te lezen